PDA

Просмотр полной версии : Longchamp handtaschen Oksekød Stock måltid

Hollister2ie
28.12.2013, 16:54
Oksekød Stock måltid
Oksekød Stock menu
Oprindeligt jeg lavet denne jeg havde flere halshvirvlerne med kød, så marv knogler og Longchamp handtaschen (http://www.internet-club.li) varianter var mere intens. Dette øjeblik havde jeg 3/4 marv knogler og resten var skinnebenet knogler snit, Produceret en masse fedt, som jeg tog ud af bradepanden når ankom til pastaen. Holdes skimming under tilberedningen og havde minimal fedt i resultatet. Også simret i 5 og en halv masser af. Bonus tip jeg gemte knoglerne sidste uge og i dag sætte dem tilbage i en gryde med 1 gulerod, Helt nyt timian og et strejf af Worcestershire med 4 kopper vand, Skær det ned til en kop. Vælge overrasket hvad smag blev efterladt i dem knogler. Endelig min DH kan spise, hvad lidt marv tilbage. Jeg fryser i 1 kop tilfælde, meget rige og intense smag. Den tid er værd det faktiske resultat.
For det første, min bestand viste sig meget godt. Jeg havde omkring 3 til 4 lbs af knogler fra en stående ribbenssteg, at jeg blev steaks, I min fryser, så jeg kunne prøve at lave nogle hjemmelavede oksekød materiel. Da nogle har den fulde vægt af lbs af knoglerne kaldt ud i opskriften, jeg skære ned bestanddelene til det halve.
Jeg tror min fejl var i en varmluft ovn indstillet på konvektion stege. Efter 45 units mine knogler og kød var meget brun. Jeg belagt med tomat pasta, men ikke bruge så meget som den bemærkning forklaret nedenfor. Virkede det mærkeligt at hugge alle vegtables for en bestand på forhånd for at tilføje, men jeg ønskede at gå gennem opskrift som anvist. Efter 30 minut havde masser af vegtables brændt! Jeg mener ikke darkish vil Luftrenser tilføje SORT. Da jeg allerede havde spildt alle de bestanddele, men din, besluttede jeg at vælge alle de brændte vegtables og derefter deglaze gryden. Bare der ønsker at åbne en hel flaske rødvin til 1 kop, så jeg brugte en hvidvin, som jeg havde da åbnet. Jeg gjorde alt denne del den anden dag. Put ekstremt populære pot, fordybet i noget vand, Tilføjet hvidløg urter og krydderurter, og afkøles. I dag har jeg dækket alle de komponenter, jeg havde forladt, Med din og simret i 4 timer. Jeg var chokeret over, hvor godt det endte! Ingen brænde smag overhovedet! Blot tager en simpel god Longchamp Classic Backpack (http://www.longchamp-outlet.fr/longchamp-classic-backpack-c-39.html) rig oksekød materiel. Men se let bruning, eller undgå brugen af ​​konvektion. Næste gang lad mig forlade vegtables i meget større peices. Efter pres bestanden, gendanne jeg det i gryden og koges, indtil reduceret til det halve. På den Hollister Milano (http://www.ballainsiemeanoi.it) måde http://mtnbike.doangang.com/index.php?p=/discussion/63473/sac-longchamp-great-wall-hollister-comme-une-organisation-dotation-en-personnel vil du har brug for mindre plads i min fryser. Jeg elsker at fryse min hønsefond i zip lock stil fryseposer. På den måde kan de lægge fladt i min fryser og det let at knække en peice, hvis en opskrift opfordrer til et par spsk eller 1/2 kop osv, og ingen affald. Jeg fortsætter med at gemme alle mine okseknogler og gøre denne bestand igen. Ekstravagant.
Jeg valgte at gøre dette tre gange nu. De første to tilfælde, når det kom ud awesome, med knogler, der i virkeligheden har næppe nogen kød på dem, og en dobbelt på mål (på røret tomatpuré, Easy on tomatpuré. På denne ene jeg brugte en Muir Glen kan ( Vigtigt, suppe knogler med fedt kød på det, og min madlavning didn synes at gå rigtigt, det var mere af en stegeplade jeg smed partiet i stockpot alligevel og fortsatte jeg give det en 3 på dette tidspunkt, men vandt her hvis.. foretaget korrekt, Det er virkelig en fem. jeg sår op med fedtet essensen af ​​bolognese lager. Jeg afkøling nu i fryseren med ideen et fedtlag hærder, at jeg bare kan tage ud (Omhyggeligt og gøre brug af det i Giada highlyrated oksekød og linsesuppe er whihc lov til at være tomatoey alligevel, og jeg kan stamme det igen, hvis jeg får virkelig ind i denne redningsaktionen. Sats på http://www.hustleandbustle.ca/mptest/thank-you-all/#comment-84941 dryish knogler, Eller måske knogler med magert kød på dem, og temmelig stege indtil BROWN, uanset hvis det er længere end 1/2 time (jeg ved, det tager ganske lang tid i forvejen, ynkelige. Great stuff, hvis det gøres rigtigt.
Denne opskrift giver en første-satsen lager. Lækker og pænt afbalanceret. Jeg var forsigtig med din salt, mundvand og tilføje som det simret. Jeg endte med omkring 10 eller 12 pinches (Målretning letsaltet. Som oftest opskrifter, der har forlænget kok gange, jeg gjorde dette sammen side andre ting jeg lavede med fødevarer prep dag. Den tilføjer minimal tid og kun dirtied to andre former af gryder, Og sikkert tilføjer til min følelse af udbytte. Jeg frøs det hele til senere i pint størrelse fryseposer med 16 ounce i hver. Læg dem ud på cookie ark eller gelé roll pander og stable dem op til 4 højt og fryse til en meget mere billigere ende pakken.